Back office asistentka

Hledáme Back office asistentku Popron Systems a.s.

Co je pro nás důležité?  Určitě vysoká míra loajality, zodpovědnosti ke svěřeným úkolům.

Jaké vlastnosti využijete? Pečlivost, komunikaci, asertivitu, pozitivní přístup k práci a pohotovost v myšlení.



Na čem se budete aktivně podílet?

  • na měsíční bázi podpoříte přípravu podkladů pro mzdy a přehledy nákladů společnosti,
  • vykomunikujete vše potřebné s dodavateli, partnery i kolegy
  • budete k dispozici na pobočce pro všechny zaměstnance společnosti při běžné denní administrativě a provozu,
  • ve správě vnitropodnikové agendy se budete podílet na podpoře fungování bezmála 130 členného pracovního týmu.

Ve spolupráci, popř. samostatně zajistíte:

  • objednávky kancelářských potřeb a občerstvení,
  • agendu vozového parku společnosti,
  • řešení pojištění a pojistných záležitostí provozu firmy,
  • operativní řešení agend a provozních úkolů, které jsou nezbytné pro splnění výkonných ukazatelů společnosti

Potěšíte nás, pokud máte:

  • min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • zkušenosti z administrativy, nebo zkušenost z pozice osobní asistentka, asistentka ředitele/ manažera/ týmová asistentka
  • dílčí znalost účetnictví
  • znalost IS HELIOS Green/Nephrite – výhodou, ne podmínkou
  • pokročilou znalost s MS Office - primárně Excel
  • schopnost samostatné (50%) ale i týmové práce (50%)
  • loajalitu, flexibilitu, komunikativnost, pečlivost

Na co se u nás můžete těšit:

  • rádi Vám představíme pestrou škálu dalších zajímavých firemních benefitů:
    práci v moderním pracovním prostředí ve stabilní společnosti,
  • zajímavou a pestrou práci na plný úvazek,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • zajímavý pracovní kolektiv,
  • mobilní telefon,
  • notebook,

Vyžadujeme:

  • praxi v administrativě alespoň 2 roky,
  • základní znalost účetnictví,
  • dobrou orientaci v MS Office,
  • výhodou je znalost systému HELIOS Green.

Je důležité, aby vám byla blízká práce na PC a práce v kancelářském prostředí. V komunikaci, která bude na denní bázi, se vám bude hodit příjemné vystupování s úsměvem na tváři.

Co můžete čekat Vy od nás?

Nabízíme Vám pestrou práci v Provozním útvaru, který zajišťuje vnitřní chod společnosti. Vaše role bude důležitá a nezbytná pro hladký chod útvaru i společnosti. Každodenní situace, které budete řešit, vám zaručí neustálý rozvoj a nudit se určitě nebudete. Pro profesní růst vám zajistíme odborná školení. Samozřejmostí je odpovídající finanční ohodnocení včetně motivačního programu a celé řady benefitů.

Na jaké benefity se můžete těšit?

Vzdělávání a školení

U nás neusnete na vavřínech. Nabízíme totiž program interního vzdělávání, který doplňujeme školením od externích odborníků. Pořádáme také nejrůznější semináře a workshopy.

Jazykové vzdělání

Zdokonalte se u nás v některém světovém jazyce. Vzdělávání realizujeme jak skupinově, tak i individuálně.

Ergonomické pracoviště

Každé pracovní místo v naší kanceláři je ergonomicky uspořádáno a vybaveno 2 externími monitory, dokovací stanicí, sluchátky a dalším příslušenstvím, které vám usnadní práci.

Mobilní telefon

Naši zaměstnanci od nás získávají mobilní telefon, který mohou využívat i pro soukromé účely. Zároveň vám k nim můžeme sjednat i zvýhodněné tarifní balíčky pro vaše rodinné příslušníky.

Společné akce i individuální program

Zařídíme vám kartu MultiSport, díky které můžete sportovat a relaxovat za výhodnější ceny. Pokud by došlo k uzavření sportovišť, můžete využívat množství videotréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Video tréninky

Pro případ uzavření sportovišť je možné využívat množství video tréninků podle vlastního uvážení a výběru.

Životní pojištění a penzijní spoření

Zaměstnancům přispíváme na životní pojištění nebo penzijní spoření.

Životní jubileum

Při významném pracovním nebo životním jubileu na vás nezapomeneme a oslavíme ho spolu s vámi.

Příspěvek na stravování

Příspěvek na stravování je samozřejmost.

Načíst další

Detaily pozice: Back office asistentka

  • Místo výkonu práce: Praha, Brno
  • Typ úvazku: TPP
  • Požadované vzdělání: min SŠ s maturitou
  • Délka pracovního poměru: doba určitá s možností prodloužení na neurčito
Provozní útvar naší společnosti je funkčním článkem, nepostradatelným pro její hladký chod, a proto je důležité, aby všechny jeho součásti spolu ladily. Záleží mi na efektivní týmové spolupráci, vzájemné podpoře a pocitu z dobře vykonané práce. Budu ráda, když se z našich úspěchů budeme těšit společně!
Barbora Schüllerová - Provozní ředitelka

Provozní ředitelka

Zaujala vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Vyplňte jednoduchý kontaktní formulář, přiložte váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

    Smazat

    Smazat

    Přidat další soubor

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Nebo se podívejte na další vypsané pozice

    Všechny pracovní nabídky