NAXOS - Řízení Centrálního Nákupu je intranetová webová aplikace postavená nad HELIOS Nephrite, která slouží k zadávání, evidenci stavu a vyřizování elektronických žádanek zaměstnanců na dodávku materiálu a služeb nákupním oddělením organizace.
NAXOS - Řízení Centrálního Nákupu je intranetová webová aplikace postavená nad HELIOS Nephrite, která slouží k zadávání, evidenci stavu a vyřizování elektronických žádanek zaměstnanců na dodávku materiálu a služeb nákupním oddělením organizace. Řešení je možné rovněž využít v případě řízení nákupu specializovaným centrálním útvarem v rámci propojené skupiny firem.
Žadatel může pracovat v prostředí intuitivní webové aplikace bez nutnosti vstupovat do systému HELIOS Nephrite. Vyřizování požadavků je realizováno prostřednictvím modulu Sklad HELIOS Nephrite, kdy požadovaný materiál je vyskladněn a dodán žadateli, nebo objednáním chybějícího materiálu u dodavatelů, naskladněním a následnými standardními skladovými procesy modulu Sklad. Zároveň automatizovaně proběhne zpracování faktury došlé a její zaúčtování v souladu se schválenou žádankou.
Jsou vaši schvalovatelé často na cestách nebo se nechtějí přihlašovat do systému, aby mohli schválit potřebné doklady? V systému NAXOS jsou všechny potřebné informace zobrazeny na jedné stránce, která se přizpůsobuje podle zařízení, na kterém je prohlížena. Proto jsou informace zobrazeny přehledně, jasně a komplexně. Navíc je možné schvalovat jak na mobilních zařízení, tak na desktopu, protože se vše děje v prostředí prohlížeče, takže nezáleží ani na operačním systému.
Hledají uživatelé po katalozích či excelových sešitech produkty, které potřebují objednat nebo si nejsou jisti, ze kterých si mohou vybírat? V systému NAXOS, jakožto webové aplikaci, máte k dispozici filtry, díky kterým dojdete vždy k požadovaným produktům z definovaných elektronických katalogů, u kterých navíc hned vidíte, zdali jsou produkty už naskladněny na vámi požadovaném skladě či nikoli.
Nechcete věnovat čas administraci importovaných katalogů, které musíte neustále udržovat ve spolupráci s dodavateli? Místo toho se můžete napojit přímo na webový katalog, který je spravován a aktualizován přímo dodavatelem, od kterého nakupujete. Snadno si vyberete v jeho e-shopu a objednávku dále zpracujete v systému NAXOS.
NAXOS optimalizuje nákup několika způsoby, přičemž jedním z nich je využití online aktualizovaných webových katalogů dodavatelů nebo udržovaných interních katalogů, kde jsou udržovány platnosti nakupovaných produktů i cen. Díky tomu je možné automatizovat proces nákupu – odesílání objednávek, přijímání faktur, automatizace schvalování na základě nastavení podmínek apod. Další cestou optimalizace je seskupování více žádanek do jedné objednávky, čímž se snižují náklady na dopravu a administrativu. Zpracování celé nákupní agendy urychluje automatizace účtování (Autoaccounting, tj. určení účtovacích dimenzí už na začátku celého procesu).
Zaujal vás náš systém NAXOS a máte zájem o více informací? Obraťte se na nás a my rádi připravíme nabídku na míru vašim potřebám.
Vytvořit jakékoliv požadavky, které prochází schvalovacím procesem až po jejich finální vyřízení. Zasmluvňovat ceny se s již sjednanými podmínkami. Automatizovat zaúčtování, objednávání a zpracovávání faktur či mnoho dalšího.
Katalogy umožňují výběr produktů s již sjednanými podmínkami, jako jsou zasmluvněné ceny apod. Dále je díky nim možné celý proces automatizovat. Zároveň se však počítá s variantou, kdy je nutné objednat produkty/služby, u kterých je nutné cenu specifikovat v rámci procesu nákupu. Nákup webu i na mobilech.
Proces objednávek lze díky katalogům automatizovat i elektronizovat, tj. vytvářet objednávky automaticky a zároveň je odesílat elektronicky. Kromě toho je umožněno do procesu zahrnout i cenové nabídky v případech, že ceny nejsou předem stanoveny.
Schvalovací proces je standardní součástí systému, nicméně v systému NAXOS je možné schvalovat jak v rámci jedné, tak více společností s jedním přihlášením. Schvalování je volitelně dostupné nad všemi třídami v procesu nákupu.
Příjem je možné realizovat jak v prostředí systému NAXOS a pomocí čteček čárových kódů, tak i v prostředí systému Helios Nephrite.
U faktury je žádoucí automatizace jejich zadávání, na což navazuje automatické párování faktur a příjemek dle stanovených limitů. Nicméně je umožněno i ruční zadávání. V konečném důsledku lze definovat podmínky i pro automatické vyrovnávání příjmu s fakturací.
Zpracování dokladů (příjemek, faktur apod.) končí jejich zaúčtováním. Zaúčtování je taktéž možné za určitých nastavitelných předpokladů a podmínek realizovat automatizovaně.
Vyplňte jednoduchý kontaktní formulář, přiložte váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme zpět.